fredag 21. mai 2010

Salg

En hektisk arbeidsuke er nå over, og det har vært en uke fyllt med fart og spenning! Mandag var det 17.mai, tirsdag hadde vi tre privat visninger av huset, onsdag var det den offisielle visningen gikk av stabelen og torsdag var huset solgt!!!!! Vi er veldig fornøyd med salget vårt, men de nye eierene vil ganske fort inn. Det betyr masse iherdig jobbing fra vår side.
Jeg har fått med meg min kusine til å hjelpe meg med interiørbiten. Så i dag var jeg og Jannicke noen timer på Malerbua for å velge tapeter. Vi fant tapeter til Marens rom og vårt soverom samt at vi kikket mye etter tapeter til stue og gang+ entre. Er veldig fornøyd med dagensfangst!
Så helgen skal brukes til pussing og sparkling, samt el-anlegg og rør.
Ha en fin helg!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med salget!! Tenker det var en lettelse når det endelig var solgt, kjekt at det gikk så fort :o) Si ifra om vi kan hjelpe til med noe!

    Klem fra Siv

    SvarSlett
  2. Takk for det! Det er en stor lettelse, men vi må allerede begynne og pakke. Vi rekker ikke bli ferdig i huset før vi må ut, så vi kommer til å flytte inn i leilgheten. Derfor peser vi på for å få den ferdig. Dessuten må vi få noen av rommene klare til at vi kan bruke de til stabling av tingene våre.

    SvarSlett