søndag 16. mai 2010

Langhelg

Helga har stort sett gått til pussing og sparkling av vegger. Har litt igjen i leiligheten før vi har tre lag overalt(bortsett fra bod og bad) Også har vi fått begynt oppe i 2. etg. Har et lag med sparkel over alt der det er satt opp plater, og to lag på soverommet vårt. På lørdag hadde jeg en runde for å sjekke litt priser. Var bl.a. på HTH for å få pris på flatpakket kjøkken til leiligheten og til hovedbadet oppe.
Håkon blei med en tur på Monte'r hvor vi fikk pris på parkett, laminat gulv, dører. vegg panel o.l. Jeg reiste deretter til Malerbua for å kikke hva de hadde av gulv der. Der fant jeg det gulvet jeg har lyst på(de har det ikke overalt, så det er litt siden jeg så det sist) Så nå venter jeg i spenning på tilbudet fra Malerbua, for jeg vil så gjerne ha den parketten. Det er hvitlakkert ask, trestavs.
I morgen er det nasjonaldag, så da får vi ta på noe annet enn arbeidstøy. Maren har faktisk fått seg ekte blåtøysbunad(blå vest-telemarksbunad) så vi gleder oss til å ta på bunadene. Tirsdag skal vi igjen ha privatvisning på huset, før den forhåpentligvise store visningsdagen på onsdag. Så vår innsats på huset de nærmeste dagene blir noe laber.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar