lørdag 6. mars 2010

Ting skjer, og det begynner og ligne et hus....

I dag har hele familien vært på tomta. Vi reiste opp alle tre når det nærmet seg sovetid for Maren. Hun sovnet som vanlig i løpet av to minutter, så da kunne mor være med og hjelpe til for en gang skyld. Vi fikk ryddet litt og sopt litt før lillemor våknet igjen. Det har jo skjedd mye der i det siste, så litt opprydding måtte til. En del søppel la ute på tomta og var snødd ned, men det fikk Håkon ryddet etter at vi dro hjem.
Vinduene har kommet, så ettermiddagen ble brukt til å få noen av disse båret inn i garasjen.
Ellers så var snekkeren der også i dag, og han begynte og plate taket bl.a.

alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5445635265424216994" />


Her ser dere at huset har reist seg, og delvis platet igjen. Der det ikke er platet igjen i fronten er der hvor de store kjøkkenvinduene kommer. Men det skal selvfølgelig litt plater til her også.



Takstolene er også på plass.





Her ses utsikten fra kjøkkenvinduene(den blir nok litt bedre når stillaset blir tatt vekk).





Her kommer kjøkkeninnredningen til å være. Benkplata vil gå nogenlunde kant i kant med undersiden av vinduene her. Veldig fornøyd med takhøyden her!!!!


(må bare tilføye at det skjer andre saker og ting når jeg legger inn bilder nå enn før. Jeg aner ikke hvorfor det bl.a. er en tekst linje over det 1. bildet som jeg ikke får vekk. Jeg aner heller ikke hvorfor teksten mellom to av bildene ble blå og kan klikkes på. Så dere får ha meg unnskyldt for å ikke være noe datageni. Er det noen som har vært borti lignende saker og vet hva det kommer av, er jeg veldig glad for litt hjelp.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar