tirsdag 6. april 2010

Påskestopp.

Nå er vi tilbake etter en velfortjent påskeferie på fjellet. Vi tok oss pause fra husbyggingen fra onsdag og reiste til Høydalsmo. Torsdag kom Knut Erik, Kristine og Johannes opp og hele gjengen blei til søndag. Masse kos!
Mandagen derimot måtte vi bruke til jobbing. Håkon isolerte i leiligheten og la litt elektrisk. Henrik var oppe og hjalp til med ventilasjonen, mens Stian J. kom senere på dagen og bar de store kjøkkenvinduene opp i 2. etg sammen med Håkon. Jeg derimot ryddet, ryddet, ryddet, støvsugde, sopet og ryddet, ryddet, ryddet. Guro var barnevakt for oss denne dagen, så jeg fikk vært der hele dagen. Deilig og få unna litt! Guro stod også for deilig lammestek denne dagen, så vi trengte ikke tenke på matlaging heller.
På kvelden ringte Ragnhild og lurte på om ikke Maren kunne få sove hos de. Dermed fikk jeg noen ekstra timer barnefri(trang ikke sitte inne når Maren sov). Denne tiden brukte jeg til ting som fort blir forsømt i en byggeprosses; nemlig bilvask!!! På morran før jeg reiste på jobb dagen etter, rakk jeg og gå en tur med Nemi. (hun har det ikke vondt, men hun får ikke lenger den trimmen hun er vant med. Det blir enklere og ta med Maren nå som det er lengre lyst samt at snøen forsvinner)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar